Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Обмін/повернення товарів Повернення або обмін товарів можливе відповідно до статті № 9 Закону України "Про захист прав споживачів" та за наступних умов і протягом 14 календарних днів: • товар не підійшов у розмірі, стилю, кольору чи інших характеристик; • Товари мають брак або механічно несправні через провину виробника або службу доставки; • не більше 14 днів з моменту придбання товарів; • Продукт новий у ідеальному стані, не використовувався; • збереений товарний вигляд, комплектація та споживчі якості товарів; • Немає ознак стороннього втручання, тобто умови гарантійної послуги не порушуються; • Є всі печатки, етикетки та акуратно відкрита коробка; • є чек товару або рахунок -фактура, що підтверджує оплату. Методи обміну/повернення товарів: • Через найближчий відділ служби Нової Пошта.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.