Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Обмін/повернення товарів Повернення або обмін товарів можливе відповідно до статті № 9 Закону України "Про захист прав споживачів" та за наступних умов і протягом 14 календарних днів: • товар не підійшов у розмірі, стилю, кольору чи інших характеристик; • Товари мають брак або механічно несправні через провину виробника або службу доставки; • не більше 14 днів з моменту придбання товарів; • Продукт новий у ідеальному стані, не використовувався; • збереений товарний вигляд, комплектація та споживчі якості товарів; • Немає ознак стороннього втручання, тобто умови гарантійної послуги не порушуються; • Є всі печатки, етикетки та акуратно відкрита коробка; • є чек товару або рахунок -фактура, що підтверджує оплату. Методи обміну/повернення товарів: • Через найближчий відділ служби Нової Пошта.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.